Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u een overzicht van veel voorkomende vragen die zijn gesteld door onze klanten.
Heeft u een andere vraag? Gebruik dan het contactformulier om uw vraag te stellen.
Bestellen
1. Kan ik ook online een offerte aanvragen?
Wij bieden bij de meeste producten, naast de mogelijkheid tot direct bestellen, ook de mogelijkheid tot het aanvragen van een offerte.
2. Hoe snel ontvang ik een offerte?
Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen een reactie te geven op uw offerte aanvraag.
3. Kan ik ook telefonisch bestellen?
Indien u niet in de gelegenheid bent online te bestellen, kunt u natuurlijk ook per telefoon een bestelling doorgeven op tel.nr. 0314-700544. Onze medewerkers helpen u graag verder.
4. Hoe weet ik of mijn bestelling goed geplaatst is?
Als u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u direct een orderbevestiging per e-mail. Hierin staan uw klantnummer en uiteraard een overzicht van de bestelling. Heeft u deze mail niet ontvangen, dan kan dat meerdere oorzaken hebben: Controleer ten eerste of de bevestigingsmail niet in het spamfilter van uw mailbox is blijven hangen. Daarnaast kan het zijn dat het e-mailadres verkeerd is opgegeven. Bekijk in ‘Mijn Account’ of u het juiste e-mailadres heeft opgegeven.
Prijzen en betaling
5. Hoe zijn de prijzen op de site samengesteld?
De prijzen in de webshop worden vermeld in Euro's en zijn exclusief BTW en verzendkosten. Vermelde prijzen zijn onder voorbehoud. Makelaarsbordenspecialist.nl is niet verantwoordelijk voor druk- en zetfouten op de site, in nieuwsbrieven of in andere communicatie-uitingen. Aan onrechtmatige prijsinformatie of overige informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
6. Is er een minimum order toeslag?
Bij (netto) orderbedragen (excl. verzendkosten) lager dan € 10,00 (excl. BTW) hanteren wij een toeslag van € 5,00 voor order- en administratiekosten.
7. In de bevestigingsmail staan geen bankgegevens. Waar kan ik deze gegevens vinden?
De bevestigingsmail is puur bedoeld om u te laten weten dat uw bestelling goed is aangekomen. U ontvangt naast een bevestigingsmail tevens een factuur. Op de factuur staat het bedrag aangegeven wat u dient te betalen. Tevens staan onze bankgegevens daarbij vermeld.
8. Van welke betaalmethoden kan ik gebruik maken?
Vooralsnog kunt u alleen gebruik maken van betaling middels IDEAL, de snelste en meest gebruikte online betaalmethode op dit moment.
Verzending en levering
9. Waarom staan de verzendkosten niet bij de order of op de site vermeld?
Door de variërende afmetingen en het variabele gewicht van onze producten, worden de verzendkosten pas berekend op het moment van bestellen. Indien u vragen heeft over de te betalen verzendkosten, kunt u altijd contact opnemen met één van onze medewerkers.
10. Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend op basis van aantal stuks, gewicht en volume en worden zichtbaar als de bestelling is geplaatst. De minimale verzendkosten bedragen € 8,50. Wij leveren franco vanaf een netto orderbedrag van € 750,00 excl. BTW.
11. Kan mijn bestelling op een ander adres dan het factuuradres worden afgeleverd?
Zeker. U kan tijdens het bestelproces aangeven op welke adres de bestelling dient te worden afgeleverd.
12. Van welke vervoerder maakt Makelaarsbordenspecialist.nl gebruik?
Wij vervoeren onze goederen met DHL. Dankzij een wereldwijd netwerk in meer dan 220 landen en gebieden over de hele wereld biedt DHL professionele oplossingen voor vrijwel alle logistieke behoeften. DHL behandeld uw pakket met de zorg die het verdient en zorgt ervoor dat uw pakket op de juiste tijd op de juiste plaats is!
13. Wat zijn de levertijden?
De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van de producten die u bestelt.
Indicatieve levertijden:
- Voorraadartikelen: 1-2 werkdagen ¹
- V-borden: 3-5 werkdagen ²
- Vlaggen en spandoeken: 7 werkdagen ²
- Makelaarspalen: 10 tot 15 werkdagen ²
¹ Indien een product toch niet op voorraad mocht zijn, wordt u hierover binnen 48 uur na bestelling op de hoogte gebracht.
² Na goedkeuring van de layout van het drukbestand
14. Verzorgt Makelaarsbordenspecialist.nl ook spoedleveringen voor bedrukte artikelen?
Ja, wij zijn in staat om een aantal bedrukte producten binnen 24 uur te leveren! Vraag één van onze medewerkers naar de voorwaarden.
15. Verstuurt Makelaarsbordenspecialist.nl ook orders naar het buitenland?
Jazeker, u kunt ook bestellingen naar het buitenland laten verzenden. We versturen naar alle landen binnen én buiten Europa. Voor verzending naar het buitenland gelden uiteraard aparte tarieven. Neemt u, voordat u een bestelling plaatst, eerst even contact met ons op. Wij berekenen dan de verzendkosten voor u, zodat u vooraf weet waar u aan toe bent.
16. Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat nu?
Alle artikelen worden professioneel en zorgvuldig verpakt en voor verzending door ons tot in detail gecontroleerd. Mocht u desondanks een beschadiging aantreffen, neemt u dan binnen 48 uur na ontvangst van de goederen contact met ons op.
Annuleren en retourneren
17. Kan een bestelling worden geannuleerd?
U kunt binnen 24 uur na bestelling, uw opdracht annuleren. Annulering kan alleen schriftelijk of per e-mail. Indien uw bestelling al drukgereed is gemaakt of is verzonden, kunt u uw bestelling niet meer annuleren.
18. Kan een bestelling worden geretourneerd?
Retourneren kan binnen 5 werkdagen na ontvangst van de goederen. Meldt u uw retour aan via de mail, u ontvangt dan verdere instructies van ons. De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor uw rekening. Bedrukte artikelen en artikelen die op maat zijn gemaakt kunnen niet worden geretourneerd.
19. Ik heb een verkeerd product en/of te weinig stuks ontvangen. Wat nu?
Als u het verkeerde artikel of te weinig stuks van een artikel heeft ontvangen, neem dan direct contact met ons op. Als u een verkeerd product van ons heeft ontvangen, halen wij deze kosteloos weer bij u op. Alleen onbeschadigde en in de originele verpakking verpakte artikelen kunnen worden geretourneerd.
Indien u te weinig stuks heeft ontvangen, sturen wij het resterende aantal naar u toe. De verzendkosten hiervan zijn dan uiteraard voor onze rekening.
Aanlevering van ontwerp/lay-out
20. Hoe kan ik het beste mijn digitaal ontwerp/lay-out aanleveren?
Wanneer u een artikel bestelt waarvoor een ontwerp of lay-out moet worden aangeleverd, dan zijn onze aanleverspecificaties van toepassing.
21. Kan ik een kleurensample bestellen?
Omdat elke soort materiaal en toegepaste drukmethode van invloed is op het uiteindelijke (kleuren)resultaat, bieden wij voor een aantal van onze producten, de unieke mogelijkheid om tegen een vergoeding van € 7,50 een kleurensample per post te bestellen.
Pas na uw goedkeuring van het sample, starten wij dan de productie. Met deze service bent u niet alleen verzekerd van de juiste kleuren maar kunt u tevens de kwaliteit van onze producten beoordelen!
22. Kan Makelaarsbordenspecialist.nl een ontwerp voor mij verzorgen?
Tegen een geringe vergoeding van € 35,00 (excl. BTW) maken wij voor u het ontwerp uw reclamedrager. U kunt deze optie zelfs online bij meerdere producten direct kiezen. Geen gedoe, wij nemen u al het (reclame)werk uit handen.
Overige vragen
23. Bent u op zoek naar een product dat niet in onze shop staat?
Niet alle producten worden online aangeboden. Staat uw product er niet bij neem dan gerust contact met ons op. Grote kans dat we u alsnog kunnen helpen.
24. Is maatwerk mogelijk?
Met onze jarenlange ervaring in de reclame en makelaarsbranche is de levering van maatwerk producten, één van onze specialiteiten geworden. Naast onze ontwerpafdeling beschikken wij over een modern productie apparaat waarmee wij nagenoeg alle aangeboden producten in eigen huis kunnen produceren. Voor een persoonlijk en uniek ontwerp helpen onze medewerkers van de afdeling Sales u graag verder.
25. Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik een vervangend exemplaar krijgen?
Dat kan. Stuurt u ons een mail met vermelding van ordernummer/klantnummer en wij zorgen ervoor dat u een vervangende factuur ontvangt.